Serwis

Firma FUNAM Sp. z o.o. jako Gwarant świadczy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na wszystkie sprzedawane urządzenia.
Serwis jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00.

tel.: +48 600 753 709, 531 937 911, 602 368 795, 604 129 293
e-mail: serwisRMA@funam.pl
Adres: FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław.

W celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej produktów marki DOLPHIN, nasza firma wykonuje naprawy gwarancyjnych odkurzaczy basenowych w systemie DOOR-TO-DOOR. Uszkodzone urządzenie, które jest objęte gwarancją zostanie odebrane, a po dokonaniu naprawy odesłane z powrotem do odbiorcy na koszt firmy FUNAM.
W przypadku zasadnej reklamacji gwarancyjnej wszelkie formalności związane z transportem pozostają po naszej stronie.
***Serwis DOOR-TO-DOOR dotyczy tylko gwarancyjnych odkurzaczy basenowych DOLPHIN***



ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE

Aby skorzystać z serwisu należy wypełnić i wysłać formularz zgłoszenia reklamacyjnego ON-LINE lub pobrać formularz w formacie PDF
i wypełniony wysłać na adres e-mail: serwisRMA@funam.pl.

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego do pobrania w formacie PDF »

Formularz zgłoszenia reklamacyjnego ON-LINE

1. Wpisz dane użytkownika

--

2. Wpisz dane zgłaszanego urządzenia

--

3. Zaznacz zawartość przesyłki do serwisu

Przed wysłaniem formularza RMA, zapoznaj się z warunkami procedury RMA i wyraź na nie zgodę zaznaczając poniższe pole "Zapoznałem się i zgadzam się z warunkami procedury RMA".

Wypełnienie wszystkich pól formularza jest wymagane do wysłania!

Wyślij

Warunki procedury zgłoszenia reklamacyjnego:

  1. W przypadku stwierdzenia usterki lub uszkodzenia urządzenia, należy wypełnić formularz ON-LINE, bądź pobrać i wypełnić formularz PDF, a następnie wysłać na adres e-mail: serwisRMA@funam.pl
  2. Po otrzymaniu formularza Przedstawiciel Gwaranta skontaktuje się z Użytkownikiem celem potwierdzenia przyjęcia zlecenia, przekazania niezbędnych informacji związanych z serwisem oraz ustalenia szczegółów dotyczących terminu dostarczenia/odbioru przesyłki.
  3. Przesyłka musi zawierać urządzenie z kompletnym wyposażeniem, oraz kartę gwarancyjną. Paczka musi być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem.
    UWAGA! Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu.
  4. W sytuacji, gdy przesłane do serwisu urządzenie okaże się sprawne (na przykład rozładowana bateria, błędy wynikające z niewłaściwego programowania itp.) Użytkownik zgadza się na uiszczenie opłaty za zdiagnozowanie sprzętu w wysokości 200 zł netto (+ VAT) oraz pokrycie kosztów transportu w obie strony w wysokości 50 zł netto (+ VAT), jeśli transport ten był zlecany przez Gwaranta w systemie DOOR-TO-DOOR – dotyczącym tylko gwarancyjnych odkurzaczy basenowych Dolphin*.
  5. W sytuacji, gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, na przykład w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki. Dodatkowo powiększany jest on o koszt transportu w obie strony. W sytuacji, gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Użytkownika zaakceptowane, zostanie naliczona opłata za diagnostykę serwisową w wysokości 200 zł netto (+ VAT) oraz koszt transportu w obie strony w wysokości 50 zł netto (+ VAT)*.
  6. Wszelkie informacje o powierzonym do naprawy urządzeniu można uzyskać u Gwaranta pod numerem telefonu:                           600 753 709, 531 937 911; 602 368 795, 604 129 293 oraz pod adresem: serwisRMA@funam.pl
  7. Po dokonaniu naprawy urządzenie jest odsyłane do Użytkownika za pośrednictwem firmy spedycyjnej.

*Informacje na temat cen za transport i diagnostykę serwisową

odkurzaczy basenowych Dolphin WAVE 200XL/300XL można uzyskać kontaktując się z serwisem.

Serwis jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00

Tel.: +48 600 753 709, 531 937 911, 602 368 795, 604 129 293

E-mail: serwisRMA@funam.pl; baseny@funam.pl

Adres: FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław

*Szczegółowe informacje dotyczące warunków gwarancji udzielonej na urządzenia

zawarte są na odwrocie karty gwarancyjnej dołączanej do instrukcji obsługi.


 

Administratorem danych jest FUNAM Sp. z o.o. , ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław. Kontakt do naszego inspektora ochrony danych: hebrowski@wp.pl.
Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych znajdziesz na https://www.maytronics.pl/artykuly/9-polityka-prywatnosci

 

 


Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz. U. 94 nr 24 poz.83, sprost.: Dz. u. 94 nr 43 poz. 170) wykorzystywanie autorskich pomysłów i rozwiązań, a także zdjęć do bezpośredniego kopiowania i rozpowszechniania w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

© 2010 Funam Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. | design & coding ilovemonday.com