Serwis

Firma FUNAM Sp. z o.o. jako Gwarant świadczy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne na wszystkie sprzedawane urządzenia. Serwis jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00:

tel.: 71 364 37 21, 602 368 795,
e-mail: serwisRMA@funam.pl.
Adres: FUNAM Sp. z o.o., ul. Mokronoska 2, 52-407 Wrocław.

Z przyjemnością informujemy, że w celu przyspieszenia procedury reklamacyjnej nasza firma wykonuje naprawy gwarancyjne w systemie DOOR-TO-DOOR, w którym uszkodzone urządzenie zostanie odebrane, a po dokonaniu naprawy odesłane z powrotem do odbiorcy na koszt firmy FUNAM. Wszelkie formalności związane z transportem zostaną załatwione przez naszą firmę.

Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych DOOR-TO-DOOR i nadanie numeru RMA.
W celu skorzystania z serwisu DOOR-TO-DOOR należy wypełnić i wysłać formularz RMA ON-LINE lub pobrać formularz RMA.PDF w formacie PDF i wysłać faxem lub pocztą.

UWAGA!!! Przesyłki dostarczone na koszt FUNAM SP. z o.o. przez firmy kurierskie inne niż "DPD" nie będą przyjmowane. Paczki wyraźnie opisane numerem RMA należy wysyłać wyłącznie firmą "DPD".

Formularz RMA do pobrania w formacie PDF »

Formularz RMA ON-LINE

1. Wpisz dane użytkownika

--

2. Wpisz dane zgłaszanego urządzenia

--

3. Zaznacz zawartość przesyłki do serwisu

Przed wysłaniem formularza RMA, zapoznaj się z warunkami procedury RMA i wyraź na nie zgodę zaznaczając poniższe pole "Zapoznałem się i zgadzam się z warunkami procedury RMA".

Wypełnienie wszystkich pól formularza jest wymagane do wysłania!

Wyślij

Procedura RMA:

  1. W przypadku stwierdzenia usterki lub uszkodzenia sprzętu, należy wypełnić formularz RMA ONLINE, bądź pobrać i wypełnić formularz RMA.PDF.
  2. Po otrzymaniu formularza Gwarant nada numer RMA w przypadku konieczności przesłania urządzenia do naprawy. Przedstawiciel Gwaranta skontaktuje się z Użytkownikiem celem potwierdzenia przyjęcia zlecenia, przekazania numeru RMA oraz ustalenia terminu odbioru przesyłki przez kuriera "DPD".
  3. Nadany numer RMA ważny jest przez okres 7 dni roboczych i w tym czasie przesyłka musi dotrzeć do Gwaranta.
  4. Przesyłka musi zawierać sprzęt z kompletnym wyposażeniem, oraz kartę gwarancyjną. Otrzymany numer RMA należy wpisać w polu "ZAWARTOŚĆ" na liście przewozowym. Paczka musi być także odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem.
  5. UWAGA! Gwarant nie odpowiada za zniszczenia powstałe podczas transportu. Przesyłka nieoznaczona numerem RMA nie zostanie przyjęta.
  6. W sytuacji, gdy przesłany sprzęt okaże się sprawny (na przykład rozładowana bateria, błędy wynikające z niewłaściwego programowania itp.) Użytkownik zgadza się na uiszczenie opłaty za zdiagnozowanie sprzętu w wysokości 130 zł netto (+ VAT) oraz pokrycie kosztów transportu w obie strony w wysokości 40 zł netto (+ VAT).
  7. W sytuacji, gdy w przesłanym urządzeniu następuje zmiana kwalifikacji naprawy z gwarancyjnej na płatną, na przykład w wyniku uszkodzenia mechanicznego, koszt naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki. Dodatkowo powiększany jest on o koszt transportu w obie strony. W sytuacji, gdy warunki takiej naprawy nie zostaną przez Użytkownika zaakceptowane, zostanie tylko naliczona opłata za diagnozę serwisową w wysokości 130 zł netto (+ VAT).
  8. Wszelkie informacje o powierzonym do naprawy gwarancyjnej sprzęcie można uzyskać u Gwaranta pod numerem telefonu 602 368 795; 71 364 37 21 oraz pod adresem serwisRMA@funam.pl
  9. Po dokonaniu naprawy sprzęt jest odsyłany do Użytkownika także za pośrednictwem firmy spedycyjnej "DPD".

Zgodnie z Ustawą o Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych z dnia 4 lutego 1994r. (Dz. U. 94 nr 24 poz.83, sprost.: Dz. u. 94 nr 43 poz. 170) wykorzystywanie autorskich pomysłów i rozwiązań, a także zdjęć do bezpośredniego kopiowania i rozpowszechniania w celach zarobkowych, bez zezwolenia autora jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

© 2010 Funam Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. | design & coding ilovemonday.com